Billedgalleri
Business Marketing Management : B2B, EMEA Edition
Varebeskrivelse
Stand: Som ny - ingen synlige brugsspor
Emne: Markedsføring
Business Marketing Management : B2B, EMEA Edition, Thomas Speh og Michael Hutt, år 2014, 0 udgave, Detaljer
Sprog Engelsk
Sidetal 480
Udgivelsesdato 05-01-2014
ISBN 13 9781408093719
Forlag Cengage Learning EMEA
Format Paperback
NY
Beskrivelse
Business to business er en disciplin, der nogle gange godt kan blive glemt på mange marketing uddannelser, hvor især business to consumer perspektiver hersker. Ikke desto mindre er det en gren af marketingfaget, der har stor indflydelse på mange virksomheder, og samfundet som hele. Det skyldes, at der ligger rigtig meget omsætning her.
Et godt eksempel er bilfabrikanterne. I dag samler og udvikler de mere eller mindre kun bilerne, hvilket betyder at der er et omfattende netværk af leverandører omkring dem. Disse leverandører laver heller ikke alting selv, hvilket betyder at de også har leverandører. Det er netop i dette spændingsfelt mellem virksomhederne, hvor BtB markedsføreren arbejder.
Thomas Spehs ”Business Marketing Management” er en god introduktion til faget, hvor du får brug for andre værktøjer end de klassiske BtC modeller fra andre marketingfag. Det skyldes især at kunderne varierer væsentligt fra de almindelige forbrugere ved at være større, sammensat af flere mennesker og langt mere professionelle.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 7.3.2025 kl. 20:03 ・ Annonce-ID: 7971455