Det lærende brand, Claus Buhl, emne: kommunikation
Titel: Det lærende brand- idérig branding til idésultne forbrugere.
God stand. Ingen overstregninger. Børsens Forlag, 2005. 1. Oplag, 3. Udgave, 2008. Sider: 197.
Om bogen:
"Det lærende brand" giver et præcist billede af, hvordan du skal arbejde med moderne
brandingstrategi - det lærende brand.
Bogen giver svar på:
• Hvorfor er et brand ikke bare en mærkevare?
• Hvordan tænker forbrugerne?
• Hvordan skal man kommunikere effektivt til en moderne forbruger?
• Hvorfor er læring vigtigere end positionering?
Bogen er udbytterig læsning for enhver, der
arbejder med kommunikation, markedsføring og branding.
Afhentes eller sendes mod betaling af fragt (GLS til pakkeshop 47 kr - Bring til pakkeshop 43 kr).
- Titel
- Det lærende brand
- Forfatter
- Claus Buhl
- Kategori
- kommunikation