Bog, Markedsføringsøkonom Bog , anden bog
Lærebogen er specielt udarbejdet til undervisning på markedsføringsøkonomuddannelsen, men kan også anvendes på andre uddannelser og kurser, hvor der indgår erhvervsøkonomi/virksomhedsøkonomi på et videregående niveau. Denne 6. udgave af lærebogssystemet er grundlæggende revideret og opdateret, således at eksemplerne inden for de forskellige emner er tidssvarende og aktuelle. Bogen giver brugeren et fagligt og metodisk grundlag for at kunne forstå, analysere og løse praksisnære problemstillinger ud fra anvendelig teori inden for: • Virksomhedsanalyse • Økonomi- og ressourcestyring • Budgettering • Investering • Finansiering Sammen med den særskilte opgavesamling understøtter bogen differentierede, dynamiske og varierede undervisningsformer vekslende mellem strukturerede undervisningsforløb og selvstudier.
- Titel
- Bog
- Forfatter
- Markedsføringsøkonom Bog
- Type
- Anden bog