Billedgalleri
Det lærende brand,
Varebeskrivelse
Stand: Som ny - ingen synlige brugsspor
Det lærende brand, Claus Buhl, emne: organisation og ledelse, Forlag: Børsens Forlag, København.
Udgave: 1.
Oplag: 3.
År: 2005.
Isbn.: 9788776640613.
Indbinding: Hæftet.
NY
Beskrivelse
Forbrugerne ændrer sig hele tiden, og det samme gør virksomhedens mærkevare i forbrugernes bevidsthed. Derfor skal virksomhederne arbejde med en læringsstrategi for deres mærkevarer - lærende brands - hvis de skal fastholde deres position eller tilkæmpe sig en ny.
Claus Buhl opstiller en række simple arbejdspunkter i denne bog, der sætter virksomheder i stand til at analysere, hvordan de skal arbejde med det lærende brand. Han gør op med traditionel markedsføring og brandingstrategi, og han viser læserne, hvordan forandringer i virksomhedernes omgivelser påvirker deres brands.
Hvordan kommer vi så videre? Virksomhederne skal give brandet et indhold, der gør, at forbrugerne vil tage det med ind i deres liv. Samspillet mellem forbrugerne og mærkevarerne bliver tæt, og det skal virksomhederne lære af.
De brands, der ikke lærer dette, vil ende som ubetydelige mærker, hvor det er pris og ikke navn, der tæller.Fil størrelse: 1377 KB
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 7.3.2025 kl. 17:42 ・ Annonce-ID: 7968737