Beskrivelse
Markedsføring for de finansielle uddannelser af Po, Markedsføring for de finansielle uddannelser af Po, emne: Faglitteratur, Klik på knappen "Gå til varen" for at se den i vores webshop: www.orderly.shop.
Forfatter: Poul K. Faarup
Sprog: Dansk
Antal sider: 594
Forlag: Hans Reitzel
Udgivelsesår: 2023
Introduktion til klassiske markedsføringsteorier, -modeller og - begreber og deres tilpasning til den digitaliserede verden, med særligt fokus på skabelse af kundeværdi og kundeoplevelser gennem CRM (costumer relationsship management) og CEM (costumer experience mangement)
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding
Titel: Markedsføring for de finansielle uddannelser
Forfattere: Ole E. Andersen,Poul K. Faarup,Ane Kathrine Bo Johansen
Udgave: 2. udgave
Genre: Faglitteratur
Sammendrag: MARKEDSFØRING – FOR DE FINANSIELLE UDDANNELSER giver dig en indsigt i markedsføring, der er nødvendig for at kunne arbejde i en finansiel virksomhed. Du får forståelse for de analyser, der viser, hvilke muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med rekruttering og fastholdelse af kunder. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og i hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på skabelse af kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler og cases er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden.
Type: Paperback
Vi sender til hele landet for 45 kr. Leveringstiden er 1-3 hverdage.
Du kan også gratis hente den efter køb online på vores lager på Industrivej 10 i Slangerup.
Er du i tvivl om varen stadig er til salg? Klik på knappen "Gå til varen" for at se den i vores webshop. Kan du se den der, er den stadig til salg.
Orderly er en ny måde at købe brugt på. Vi har alle vores sælgeres ting på vores centrale lager. Derfor kan du være helt sikker på at få dine ting - og du kan samle flere ting på tværs af sælgere og kun betale én gang fragt.