Billedgalleri
(1/1)
Policy and Marketing Strategies for Digital Media, Af LIU, YU-LI; PICARD
Varebeskrivelse
Stand: Som ny - ingen synlige brugsspor
Emne: Samfundsfag
Policy and Marketing Strategies for Digital Media, Af LIU, YU-LI; PICARD, ROBERT G.(edit), emne: kommunikation, 1. udgave fra 2014 på forlaget Routledge.
Oplag: 1.
ISBN: 9780415747714.
vii+312 sider, hardback i rigtig flot stand, nærmest som ny.
Sender gerne også og især uden dba's nyeste tiltag Fiks Færdig, der involverer udefra kommende og eksterne aktører, der får vores data!!!
Bemærk: Knappen til at vise den fulde beskrivelse har kun en visuel effekt.
Brugerprofil
Privat sælger
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 19.2.2025 kl. 09:36 ・ Annonce-ID: 655925