Billedgalleri
Det lærende brand, Claus Buhl, emne: kommunikation
Varebeskrivelse
Stand: Helt ny - uåbnet/med prismærke
Emne: Samfundsfag
Det lærende brand, Claus Buhl, emne: kommunikation, Stand: Som ny – ALDRIG ÅBNET
Titel: Det lærende brand- idérig branding til idésultne forbrugere.
Børsens Forlag, 2005. 1. Oplag, 3. Udgave, 2008. Sider: 197.
Om bogen: "Det lærende brand" giver et præcist billede af, hvordan du skal arbejde med moderne
brandingstrategi - det lærende brand.
Bogen giver svar på:
• Hvorfor er et brand ikke bare en mærkevare?
• Hvordan tænker forbrugerne?
• Hvordan skal man kommunikere effektivt til en moderne forbruger?
• Hvorfor er læring vigtigere end positionering?
Bogen er udbytterig læsning for enhver, der
arbejder med kommunikation, markedsføring og branding.
Afhentes eller sendes mod betaling af fragt
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 26.4.2025 kl. 16:29 ・ Annonce-ID: 4726553