Billedgalleri
Bøger om business markedsføring strategi mm., Forskellige, emne: markedsføring
Varebeskrivelse
Bøger om business markedsføring strategi mm.,
Uanset før pris 40,-pr stk ved køb af flere
1. Robert S. Kaplan & David P. Norton: The Balanced Scorecard - 120,-
2. Robert S. Kaplan & Robin Cooper- Cost & Effect - Using Integrated Cost Systems to Drive Profitability and Performance (smudsomslag lidt revet, ellers fin) - 80,-
3. Per Nikolaj Bukh m.fl. - Balanced Scorecard på dansk - ti danske virksomheders erfaringer (perfekt stand, udsolgt fra forlag) - 180,-
SOLGT H. Ellis - Ahead of the Curve - A Commonsense Guide to Forecasting SOLGT
5. Mike Moser - United we Brand - 90,-
6. Louise Byg Kongsholm & Martin Frederiksen - Cross Channel - Fremtidens detailhandel - fuld integration eller pengene tilbage - 90,-
7. Henrik Vejlgaard - På sporet af en trend - 80,-
SOLGT8. Patrick Viguerie m.fl. The Granularity of Growth SOLGT-
9. W. Chan Kim & Reneé Mauborgne - Blue Ocean Strategy, Børsen 2005 - 60,-
10. Michael E. Porter - Competitive Advantage - Creating and Sustaining Superior Performance - 60,-
Bøgerne er i flot stand
Rabat ved køb af mindst tre titler
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 3.4.2025 kl. 13:17 ・ Annonce-ID: 3678705