Billedgalleri
Markedsføringsbøger, emne: markedsføring
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Markedsføringsbøger, emne: markedsføring, 50 kr. pr. bog. Sender ikke for køb under 200 kr. Alfabetisk ordnet efter titel.
Brand Sense, Martin Lindstrom,
Customer Centricity, Peter Fader,
Evidence-Based Multichannel, Ruud Kooi og Fonny Schenck,
Forbrug i designersamfundet, Henrik Vejlgaard,
Foundations of Marketing, Jonathan Groucutt,
Global Marketing, A Decision-Oriented Approach, Svend Hollensen,
Google Analytics Demystified, Joel J. Davis,
Hooked, Nir Eyal,
Iværksætter til jeg dør 2.0, Martin Thorborg,
Kundefokus skaber konkurrencekraft, Mogens Bjerre, Jens Refshøj og Torben Ulrich,
Lovemarks, Kevin Roberts,
Permission Marketing, Seth Godin,
Stage (Not Age), Susan Wilner Golden,
Super Consumers, Eddie Yoon, Simple, Speedy and Sustainable Path To Superior Growth, god stand.
The Lovemarks Effect, Kevin Roberts,
The Ultimate Marketing Plan, Dan S. Kennedy,
Wikinomics, How Mass Collaboration Changes Everything, Don Tapscott,
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 21.7.2025 kl. 07:28 ・ Annonce-ID: 3453685