Billedgalleri
Den ny forbrugers sjæl - autenticitet i den nye øk, David Lewis, emne:
Varebeskrivelse
Emne: Markedsføring
Den ny forbrugers sjæl - autenticitet i den nye øk, David Lewis, emne: markedsføring, Den ny forbrugers sjæl - autenticitet i den nye økonomi - hvad vi køber og hvorfor
Detaljer
Sprog Dansk
Sidetal 227
Oplagsstørrelse 1
FAUST 23106582
DK5 65.12
Udgivelsesdato 12-09-2000
ISBN 13 9788790605995
Originaltitel The soul of the new consumer
Forlag JP Bøger
Format Hæftet
Udgave 1. udgave
Originalsprog Engelsk
NY
Beskrivelse
I de seneste fire årtier har en ny gruppe forbrugere set dagens lys. Deres købekraft og indflydelse vil i de kommende år dominere markedet.
Den forandringens tidevandsbølge, der fulgte de sociale og økonomiske betingelser efter anden verdenskrig, er accellereret i de seneste år med internettet, e-handel og udviklingen af den moderne økonomi.
Medens de "gamle" forbrugere ofte købte vanemæssigt og under indflydelse af massemarketing og masseforbrug, er de "ny" forbrugere individualister, der har et individuelt og videnbaseret forhold til forbrug.
De "gamle" forbrugere oplevede mangel på varer. De "ny" forbrugere savner tid og service. De er villige til at betale prisen for at få begge dele. Og virksomheder, der forstår at imødekomme disse krav, vil få succes.
Denne bog fortæller om den ny forbruger. Og om hvad hun/han køber. Og hvorfor.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 23.2.2025 kl. 13:03 ・ Annonce-ID: 2804240