Billedgalleri
Sådan digitaliserer man en kop kaffe – Hvordan etablerede organisationer …
Til salg
Fragt fra 29,99 kr. + Tryg betaling 12 kr.
Tryg handel med Fiks færdig
Fiks færdig er DBA's nye betalings- og fragttjeneste. Efter levering har du 24 timer til at kontrollere varen, før pengene udbetales til sælgeren.
Varebeskrivelse
Stand: Helt ny - uåbnet/med prismærke
”Sådan digitaliserer man en kop kaffe – Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes”, Kris Østergaard. Hæftet indbinding, 1. udgave, 1. oplag. Udgivet i 2019 af Gyldendal Business. 184 sider, illustreret.
Bogen er helt ny og ubrugt.
Bogen kan sendes med Bring / Instabox for kr. 41,-
Se også mine andre annoncer med bøger om organisation og ledelse.
Beskrivelse af bogen:
Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.
Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.
Efter endt læsning er læseren blevet klogere på, hvorfor etablerede organisationer er nødt til at innovere i tre spor samtidig, transformere deres innovationskultur og stille sig det grundlæggende spørgsmål: Hvordan digitaliserer man en kop kaffe?
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 27.9.2025 kl. 23:38 ・ Annonce-ID: 2554272