Billedgalleri
(1/5)
Søger/Køber espressomaskiner som gået i stykker
Til salg
1.000 kr.
Bed sælgeren om at sende med Fiks færdig! Det er trygt, hurtigt, og varen vil blive sendt til dig. Læs mere
Varebeskrivelse
Stand: Skal repareres
Jeg kigger efter en Rancilio Silvia som er gået i stykker så jeg kan reparere, sommer hobby (-;
Det kan også være en Sage, Gaggia Classic, La Pavoni, KitchenAid. Send gerne billeder af jeres og jeg kan godt give en fair pris.
Bemærk: Knappen til at vise den fulde beskrivelse har kun en visuel effekt.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 27.6.2026 kl. 07:57 ・ Annonce-ID: 22551702