Billedgalleri
(1/7)
Sony rack 90er anlæg med legendarisk PowerMOS forstærker
Til salg
1.500 kr.
Bed sælgeren om at sende med Fiks færdig! Det er trygt, hurtigt, og varen vil blive sendt til dig. Læs mere
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Mærke: Sony
Type: Stereopakker
Mega fedt ægte 1990er stereoanlæg med mega meget power.
Fuldt anlæg med fm stereo tuner ST-SE300, kassettebåndoptager TC-KE200*, CD afspiller CDP-XE300 og TA-FE900R forstærker.
*bemærk: båndoptager trækker ikke bånd - helt klassisk, og sikkert da drivrem er sprunget / løs efter 30 år. Kit koster £12 på ebay og det er åbenbart så normalt, at ifixit endda har en guide til at skifte https://www.ifixit.com/Guide/Sony+Cassette+Deck+TC+KE200+Repair/117334
Sendes ikke. Sælges uden højttalere og fjernbetjening.
Afhentes i Dyssegård
Bemærk: Knappen til at vise den fulde beskrivelse har kun en visuel effekt.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 25.6.2026 kl. 07:14 ・ Annonce-ID: 22520353

