Billedgalleri
Argon sub 8
Til salg
650 kr.
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Mærke: Argon
Har denne her rimelige fine subwoofer til salg det er en jeg har fået igennem en handel som defekt for flere år siden men nu har jeg fået gang I den igen. Jeg har gået den igennem for fejl og renset div kontakter og print og så har jeg skiftet 2 lytter da de var defekte. Den spiller rigtigt godt uden problemer. Standen er rimelig men har da lidt brugs spor se billeder.
Se også mine øvrige annoncer, hvor der er meget andet til salg
jeg er en førtidspensionist som søger noget gammelt hifi til genbrug så hvis du/i har noget stående på loftet eller i garagen som ikke bruges mere er jeg interesseret i det. om det virker eller er defekt er lige meget.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 24.6.2026 kl. 16:20 ・ Annonce-ID: 22514360