
Billedgalleri
(1/8)
American bully xl
Til salg
22.000 kr.
Varebeskrivelse
Hej alle sammen, jeg har en American bully xl på 6 måneder ved navnet Simba.
Jeg vil hermed sælge hende da jeg slet ikke har tid til hende hvilket er virkelig syndt hun har fået alle sine vaccinationer, hun er en virkelig dejlig hund som elsker enhver menneske, hun kan også med andre hunde. Hun er lidt legesyg men det er til at kontrollere.
Vis du vil have flere informationer så som pris osv, så skriv venligst private.
Bemærk: Knappen til at vise den fulde beskrivelse har kun en visuel effekt.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 18.6.2026 kl. 19:44 ・ Annonce-ID: 22364665
