Billedgalleri
(1/2)
Logitech X-230 2.1 højtalersæt med subwoofer sort
Til salg
200 kr.
Bed sælgeren om at sende med Fiks færdig! Det er trygt, hurtigt, og varen vil blive sendt til dig. Læs mere
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Mærke: Logitech
Logitech X-230 2.1 højtalersæt med subwoofer og to satellithøjtalere. Har volumen- og subwooferkontrol bagpå samt kabelforbindelse til pc eller andet udstyr.
Bemærk: Knappen til at vise den fulde beskrivelse har kun en visuel effekt.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 15.6.2026 kl. 17:37 ・ Annonce-ID: 22283702