Billedgalleri
Profitec Jump Espressomaskine fra 2026
Til salg
11.499 kr.
Varebeskrivelse
Stand: Som ny - ingen synlige brugsspor
Sælger min Profitec Jump.
Den er lige knap 2 måneder gammel.
Købt hos Rigtig Kaffe. Kvittering medfølger naturligvis Den er i tip-top stand. Den har maks kørt 50 shots.
Jeg sælger den, fordi jeg skal prøve noget andet.
Om maskinen:
Super fed lille håndbygget HX'er fra tyske Profitec. Står i børstet stål med flotte trædetaljer.
En maskine i virkeligt lækker kvalitet.
Maskinen kommer med
- 3 temperaturindstillinger til hhv. mørk, lys og mellemristede bønner.
- Preinfusion
- shottimer.
Ligeledes har den nemt tilgængeligt OPV.
Den har rigeligt steampower til mælkedrikke og kan fint lave kaffe nok til et helt selskab.
Det medfølger alt originalt udstyr (inkl kassen) plus originalt Profitec bundløst portafilter i sort (håndtaget kan muligvis tages af så det kan sættes på det flotte træhåndtag, men det sidder sygt godt fast.)
Stand: som ny.
Hvis du alligevel er kommet hertil, så glid ind i dm'eren med et (fornuftigt) bud eller eventuelle spørgsmål
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 22.6.2026 kl. 11:57 ・ Annonce-ID: 21862729