Billedgalleri
EXC 250 2011
Til salg
24.000 kr.
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Sælges: EXC 250 fra 2011
Cyklen har kørt omkring 190 timer og er generelt blevet passet godt mekanisk. Den står ikke perfekt kosmetisk, men indvendigt og teknisk er der brugt tid og penge på de vigtige ting.
Nyligt lavet:
Nyt stempel for få timer siden
Ny cylinder for få timer siden
Nye lejer i motor for få timer siden
Ny uld i potten
Karburator renoveret
Gaskabel skiftet
Affjedring renoveret for ca. 30 timer siden
Der medfølger:
Papirer haves
El til lys og nummerpladeholder medfølger, hvis man vil have den på vejen
Rekluse kobling kan medfølge mod en mindre merpris
Bemærk:
Bagerste leje er dårligt
Bagstellet er knækket et par centimeter af helt i enden
Almindeligt slid må forventes af en endurocykel fra 2011
Generelt virker alt, også elstart. Der har dog tidligere været et problem med, at gassen satte sig et par gange, men efterfølgende er karburatoren blevet renoveret og gaskablet skiftet. Det er ikke noget, jeg mærker til nu, men det skal nævnes
Med et nyt sæt plastik og lidt tid kan den sagtens komme til at stå rigtig flot igen.
Jeg har ikke fået brugt den særlig meget det sidste års tid grundet en skulderskade, og det er derfor, den nu sælges.
24.000kr men er åben for bud
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 15.6.2026 kl. 11:50 ・ Annonce-ID: 17870803