Billedgalleri
Onboarding - Flyvende fra start Af Christian Harpelund og Morten Højberg
Til salg
Fragt fra 14,99 kr. + Tryg betaling 12 kr. Fragten er en tilbudspris og kostede oprindeligt 29,99 kr.
Tryg handel med Fiks færdig
Fiks færdig er DBA's nye betalings- og fragttjeneste. Efter levering har du 24 timer til at kontrollere varen, før pengene udbetales til sælgeren.
Varebeskrivelse
Stand: Som ny - ingen synlige brugsspor
Emne: Økonomi og handel
Christian Karpelus og Morten T. Højbjerg Onboarding bog med fokus på økonomi og handel. Bogen indeholder information om onboardingprocesser og metoder, der kan anvendes i erhvervslivet. Tekstmaterialet er relevant for studerende og professionelle inden for økonomi og handel.
Christian Karpelus og Morten T. Højbjerg Onboarding Bog Økonomi og handel
Alle detaljer STARTER MED O
Forlag Jyllands-Postens Forlag
Forfattere Christian Harpelund, Morten Højberg
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (31-03-2016)
Oplag 4. (12-04-2024)
Første udgivelsesår 2016
Originalsprog Dansk
Sideantal 312
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 154mm, H: 227mm, D: 29mm, Vægt: 648g
ISBN-13 / EAN-13 9788740026559
Beskrivelse
At få nye medarbejdere godt ombord har direkte effekt på bundlinjen.
Onboarding er et fremmedord i de fleste danske virksomheder. Især på direktionsgangen. Mærkværdigt nok. For arbejdet med at integrere nye medarbejdere i virksomheden kan nemlig, hvis det udføres rigtigt, sætte aftryk direkte på bundlinjen. Større loyalitet, stærkere engagement, bedre fastholdelse og – ikke mindst – kortere tid fra første arbejdsdag til fuld performance er blot nogle af de gevinster, der kan høstes.
Tørre tal viser, at 30 procent af alle eksternt rekrutterede kandidater i gennemsnit har forladt deres nye virksomhed inden for to år. Og 22 procent af de nye ansatte, der forlader deres job, gør det inden for de første to måneder.
Onboarding er derfor stærkt underprioriteret, når man ser på den værdi, det faktisk giver at integrere nye medarbejdere godt i virksomheden, argumenterer de to forfattere.
De giver en underholdende og pædagogiskindføring i, hvordan man udnytter onboarding-disciplinens enorme potentiale. På en tur gennem feltets forskning, best practice og ikke mindst deres egne erfaringer viser de, hvordan virksomheder kan udvikle og implementere onboarding-programmer, der har dokumenteret effekt på bundlinjen.
Bogen er krydret med masser af eksempler fra dansk og internationalt erhvervsliv og kan både bruges som inspiration til at videreudvikle egne aktiviteter og som værktøj til at designe hele onboarding-processen
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 27.11.2025 kl. 17:37 ・ Annonce-ID: 16283267

