Billedgalleri
'Marketing – Concepts & Strategies’., Sally Dibb & Lyndon Simkin., emne:
Varebeskrivelse
Emne: Markedsføring
SENDER GERNE MED GLS/DAO!
'Marketing – Concepts & Strategies’., Sally Dibb & Lyndon Simkin., emne: markedsføring, Udgivet af Houghton Mifflin, 1997. 3. Udgave. 842 sider. Softcover. Illustreret med mange diagrammer, tegninger etc.
Bogen er I god stand. PÅ ENGELSK!
I 1980'erne førte Bill Pride og O. C. Ferrells bøger an i USA, med fuldfarvedesign og banebrydende tillæg. I Europa brugte man overvejende Kotlers eller McCarthys bøger.
I 1991 gik de Warwick-baserede Sally Dibb og Lyndon Simkin sammen med Bill Pride og O. C. Ferrell og producerede den første europæiske udgave af "Marketing: Concepts and Strategies". Denne banebrydende bog viste sig at være enormt populær, hvilket fik rivaler til at udgive dårlige efterligninger.
Hver ny udgave af bogen er en omskrivning, aldrig bare en mindre revision. Det bedste og mest populære fra den forrige udgave bibeholdes, og, kombineret med Dibb og Simkins erfaringer fører det til et aktuelt og indsigtsfuldt sæt tilføjelser og forbedringer. På denne måde bliver der praktisk synergi mellem det reviderede indhold, og dækning af de førende begreber og tænkning ud i marketing.
Ved at kombinere marketingstrategier og -koncepter med eksempler fra den virkelige verden, giver denne tekst den viden og de beslutningsevner, man skal bruge for at få succes i dagens konkurrenceprægede forretningsmiljø. Aktuelle emner, herunder styring af kunderelationer, forsyningskædestyring, er blot nogle få eksempler, forfatterne bruger til at forbinde marketing med læserens personlige oplevelser som kunde.
Denne udgave er ikke anderledes: Hvert kapitel er blevet fuldt opdateret med aktuelt, teoretisk og praktisk materiale, gode eksempler og endnu bedre grafik. Større opmærksomhed er blevet viet til, hvordan man bruger teksten, plus den krydshenvisning og skiltning, der kræves for at hjælpe uindviede med at navigere i teksten og for at værdsætte og forstå sammenhængene mellem begreberne.
Denne udgave byder også på et nyt design og yderligere fotos, der giver teksten et friskt moderne look og følelse.
Forsendelse til nærmeste GLS-Pakkeshop, kr. 50,-
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 25.4.2025 kl. 20:41 ・ Annonce-ID: 1448273