Billedgalleri
Elektronisk markedsføring, Steffen Hjort, emne: markedsføring
Varebeskrivelse
Stand: Brugt - men i god stand
Elektronisk markedsføring, Steffen Hjort, emne: markedsføring, Denne bog giver et bud på den direkte markedsføring frem mod år 2000, en fremtid, hvor elektronisk markedsføring , responsmuligheder, loyalitetskoncepter, home shopping og interaktive media vil vinde frem. Samtidig er det en fremtid, hvor grænserne mellem markedsføring, information og service udviskes.
Kundernes krav om information og service døgnet rundt vil gøre den direkte markedsføring og begreber om „online marketing“ til en integreret og dominerende del af virksomheders og butikskæders fremtidige markedsføring, hvor brugen af computer, telefon og tv vil åbne mulighed for en personlig og relevant betjening døgnet rundt, året rundt.
Bogen henvender sig til ledere og beslutningstagere, der beskæftiger sig med salg, markedsføring og kundeservice. Den tegner et billede af den nuværende situation og gennemgår de teknologiske forandringer, markedsmuligheder og ledelseskrav, som virksomheder fremover skal leve op til i markedsføringen. Der er tale om en visionær, men alligevel værktøjsorienteret bog med konkrete anvisninger, illustrationer og inspirerende scenarier fra hverdagen.
Den medfølgende CD-ROM rummer videoklip med aktuelle kommentarer fra bogens forfatter samt fra IBM Danmark og TeleDanmark Erhverv. Herudover rummer den Borgens elektroniske edb-bogkatalog og er således et konkret eksempel på den elektroniske markedsføring.
…
Borgens Forlag 1995. 1. udgave, 1. oplag. Bibliotekseksemplar i stiv indbinding med vinylomslag. Inkl. CD-ROM. Stand: *** (3 af 6 stjerner).
Udgået biblioteksbog i pæn stand, med mindre brugsspor og pæne sider. (cs/lit).
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 14.2.2025 kl. 20:05 ・ Annonce-ID: 1156996