Billedgalleri
FORBRUGEREN I FØRERSÆDET, Kirsten Dinesen, emne: kommunikation
Varebeskrivelse
Emne: Samfundsfag
FORBRUGEREN I FØRERSÆDET, Kirsten Dinesen, emne: kommunikation, Undertitel: 'Kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society'
!00% som ny: Softback fra Gyldendal Business, 2008, 1. udgave, 1. oplag. 252 sider. - Udsolgt fra forlaget som trykt bog.
'Kirsten Dinesen viser i sin bog, hvordan virksomheder ved at gå i dialog med forbrugerne kan forholde sig til den nye netværksøkonomi. Hun giver et overblik over, hvilke organisatoriske udfordringer virksomhederne står over for, beskriver hvordan kommunikationen forandrer sig, og giver konkrete råd til, hvordan det kan gennemføres.'
ISBN: 9-788702-070491
SIB SSC 2/2/25
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 23.4.2025 kl. 05:42 ・ Annonce-ID: 1149256