Billedgalleri
Kreativ vækst via new media, Christian Have, emne: anden kategori
Varebeskrivelse
Kreativ vækst via new media, Christian Have, emne: anden kategori, Kreativ vækst via new media - om strategisk brug af sociale medier
Hæftet bog fra Jurist- og Økonomforbundets Forlag 1. udgave, 1. oplag fra 2013, 168 sider.
ISBN: 9788757427219
Bogen er i god stand. Ydre brugsspor.
"I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser."
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 23.11.2024 kl. 13:57 ・ Annonce-ID: 1024244