Billedgalleri
Emotions Advertising and Consumer Choice, emne: kommunikation
Varebeskrivelse
Emne: Samfundsfag
Emotions Advertising and Consumer Choice, emne: kommunikation, Bog titel: Emotions Advertising and Consumer Choice
Forfatter: Flemming Hansen, Sverre Riis Christensen
Genre: kommunikation, marketing
Udgivelsesår: 2007
Sprog: engelsk
Sideantal: 462
ISBN: 978-87-630-0198-4
Stand: som ny
Vægt: 804 g.
*
Generel information:
Jeg tager MobilePay eller kontanter på beløbet.
Jeg sender gerne mindre ting mod betaling.
Større ting og møbler skal hentes på indre Nørrebro på 1. sal. Der er parkering lige ude foran. Ikke-ryger hjem.
Brugerprofil
Du skal være logget ind for at se brugerprofiler og sende beskeder.
Log indAnnoncens metadata
Sidst redigeret: 23.11.2024 kl. 11:21 ・ Annonce-ID: 1002348